Sliten..

Kunde verkligen inte somna inatt, det är precis som jag satt griller i huvvet på mig själv.. "Kom ihåg att... Glöm inte.. Måste fixa.. Tänk om.." När jag väl ger upp och skriver ett sms till mig själv med allt jag inte får glömma kan jag lägga mig ner och känna ro... Tills mardrömmarna kommer.. Utan att drömma känns det som jag går igenom allt jobbigt, allt jag skjuter undan på dagarna.. Dagsljuset suddar ut dess existens men på natten kommer allt över mig..



Fick lite spontant kaffebesök på eftermiddan, Mille lekte med Clara och Molly fick en ny kamrat i Cooper.. Ska försöka drömma om det inatt...


Kommentarer
Postat av: elimi

Mille och Clara sitting in a tree.. Hi hi! Va söta dom är!!

Postat av: mellan

Millepeps, puss på dig!

2009-11-24 @ 23:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback