Lycka!

Det blev en kort stund hos MaPa innan vi åkte för att handla. Hämtade upp Mellan med barn på vägen och väl framme insåg vi vårt misstag! Robin Bengtsson skulle tydligen sjunga och spela med sitt band på Ica (ICA?!) en timme, precis när vi kom dit och lagom till vi var klara. Kön av vagnar och kärlekskranka tonårstjejor höll på att få mig vända om, men har man gett sig in i leken...
Väl tillbaka blev det tacos och sport. Tyvärr inte riktigt dom resultat vi ville se men vad gör det när Mille avlossar det ena smilet efter det andra.. Så hem till Borås bar det med en trött kille som däckade direkt. Tvätten är hämtad, vikt och inlagd och idol är snart över.
Mitt i allt kom det ett välkommet och överraskande samtal med en gammal arbetskamrat.. Vad det pratades om är mellan oss men det är så kul och härligt att få känna den där känslan av lycka för någon annan.. Så nu ska jag fortsätta le lite till innan Mille ska få sällskap av en trött mamma..


Kommentarer
Postat av: Stor-Peps

Fin bild på mina två kärlekar :)

2009-10-30 @ 23:07:16
Postat av: elimi

Mille är så söt så söt.. Kanske inte så konstigt när man ser på mamma?? Kram

Postat av: Emma

Hihiih... Fniss fniss!

2009-10-31 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback