Gla´skit!

Helt otroligt vilken bra natt det har varit. Lika mysigt att sova jämte Mannen, lika skönt är det när han är iväg! Mille har sovit som en stock han med, så det gjorde inte det hela värre direkt.. Känner mig riktigt utvilad idag, skönt!
På schemat står en handling, kanske att vi tar en sväng om Knalleland för att fördriva lite tid och sen (!!) ska jag göra mig i ordning för en kväll med vuxet sällskap för första gången sen Mille föddes. Ska bli riktigt kul, men kommer nog känna mig lite naken utan honom..
Vi hade en liten mysstund på morgonen fylld med bus och stoj, så Mille han krokna väldigt snabbt. Ligger och vilar upp sig lite och jag passar på att äta frukost, kan man ha det bättre en ensam lördag?



MIN GODING!!


Kommentarer
Postat av: elimi

Inte oroa sig, vi ska ta såååå bra hand om honom! Du kan nog se fram mot en natt till av "däckat barn"!! Ses sen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback