månad 5

startade denna dag med att vända mig mot gullegrisen och sa grattis, för idag blev han fem månader. som vanligt log han tillbaka, utan en aning om vad det var jag sagt..
upp och äta och busa lite, åka gåstol och gungeligunga, sen var det en låååång sovstund. inte mig emot, hann med massor under tiden. sen var badet ett illa måste för prinsen så det var bara att ge honom lite potatis med morot och sen i badbaljan.. han vägrar ligga i det numera så man får hålla hårt i den hala ålen medan han SKA sitta upp. liten börjar bannemej bli stor.
efter en promenad var det då dags för fem månaders kontrollen med dom omtalade vaccinsprutorna. trodde aldrig jag skulle klara att sitta i samma rum som mitt hjärta blev stucken med nålarna men det var inga problem. han gjorde knappt ett ljud utan brydde sig mer om ankan i boken, rediga Mille!
lite vägning och längdmätning på det så var besöket klart. gick vidare till k-land och hälsade på på jobbet en snabbis innan det blev långpromenad som slutade på ishallen för att få skjuts hem med mannen. backarna hem var ett alltför stort projekt att orka med.. =)



Min prins
10320g, 73.5cm
Det är kärlek det!


Kommentarer
Postat av: Anki

Mmmmmmm ... längtarrrrrr !!!

2009-09-29 @ 21:55:27
Postat av: MUM

Lillprins god!!! Vilken söt kille vi har kram mor mor

2009-09-30 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback