Fredagsmys

Regnet verkligen bara öser ner, dels hör man hur det knastrar på fönstret men mest märker man det genom att det är blött innanför balkongdörren.. Börjar nog bli dags för hyresvärden att se sig om efter nya hyresgäster!

Det är stora steg med lillknoddas nu.. Han har fått smaka lite på potatis, vilket verkligen inte var gott till en början, men efter tredje försöket var det som att mjölk inte existerade för honom. Fick lugna honom lite så magen får chans att vänja sig. Går det fortsatt bra så ska vi börja med gröt nästa vecka!

I eftermiddag ska vi på första mammagrupps-träffen. Hoppas på att det är fler än jag som är lite nervös, vet inte riktigt vad jag ska vänta mig, men bara att få kontakt med andra mammor känns hur bra som helst. Kunna växla lite tankar och idéer är precis vad vi behöver!

Imorn kväll ska det bli lagmiddag med respektive, så Mille får snällt stanna hemma med syster Stor och Ch som sällskap. Kommer gå hur bra som helst men hur jag ska klara mig utan min knodd?? Första gången vi är iväg båda två en längre stund.. hua.. Det är nog välbehövligt ifs att få komma iväg, och längta lite!



Okej mamma och pappa, jag är redo!



Eller njaah, kanske att jag ångrade mig



UFF!!



Blää



Är vi klara nu??


Kommentarer
Postat av: Emma

Underbara ansiktsuttryck på lillkillen!! :)

2009-09-04 @ 11:17:17
Postat av: Veronica

Vänta bara tills han får smaka på Palsternacka!=) Det är ju xtra smakrikt!

Postat av: Anki

Vilken underbar bildserie! Kommentarerna är klockrena, Linn. Du har en gåva här ... Hmmm, tycker Milles panna påminner om pappans ... Kram kram.

2009-09-04 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback