Bra start på dagen?

Mmmm not so much.

Efter frukosten ringde jag mormor för att kolla läget efter igår, att dom kommit hem ok och att Isse inte fått ryggskott av all skottning.. Under tiden vi pratar känner jag att det luktar bajs. Jaja Mille brukar bajsa efter frukosten så det är nog bara att han sitter och trycker då.. Eller?

Nej. Det som hänt är att Molly antagligen inte vågade gå förbi Mille när han satt utanför toalettdörren, så Molly bajsade i hallen och Mille-nyfiken skulle givetvis dit och inspektera. F.Y F.A.N säger jag bara. Bajs överallt. På golvet, väggen, dörren, Mille, pyjamasen. Jag tok-dog.

Efter att ha hållt andan att jag nästan svimma så är det i alla fall skurat och klart. Blä.




Vadå...? Skulle vi....?
-Eh ja!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha.. Lille mannen då :)

Ha en riktigt bra helg utan mannen!

Kram

2010-02-06 @ 08:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback