Omställning!

Har känt ett tag att Milles sovstunder måste ändras. Han hinner inte riktigt bli trött och sover inte lika långa pass som han gjort innan. Idag var det dags för att försöka skjuta på soveriet och se om han sover desto längre. Till vår hjälp hade vi Joline och N!
Vet inte riktigt vad jag hade väntat mig, men att det skulle gå såhär bra var jag inte förberedd på. Han verkade inte trött alls och åt precis som vanligt, lekte med Joline och tittade en massa på alla roliga saker hon kunde göra.
Efter fyra timmar lade jag honom ändå för att han ska vakna i ok tid.. Nu stensover han och har inte rört sig minsta lilla. Rediga underbara härliga Mille!
Tjejorna har åkt hem till sitt och jag tar det lite lugnt innan D kommer på kaffe. Går riktigt smidigt idag! Sen kommer ju Milles farmor med, längta längta längta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback