Hemligt!!

Vi har hemlighetsmakeri. Kan knappt hålla mej. Det är ett steg i rätt riktning, snart kan vi leva som den familj vi är.

By the way, jag ska börja jobba lite grand med understrykning på lite grand. Varannan helg, mest för att komma igång och för att få längta efter min lille plutt. Ska bli både kul och spännande, länge sen jag var något annat än bara mamma. Räcker gott och väl med så få dagar, då kan jag njuta både av att vara hemma och jobbet.

Mille håller oss sysselsatta mest hela dagarna. Redig och nyfiken på allt. Han har blivit en riktig mammagris. Sitta i knä, kramas och pussas följa efter vart man än går. I love!
Fick förresten en kallelse till öronläkaren, 6 april. 3 veckor dit. Ska ringa och ställa mig i kö för att få tid lite tidigare. Han rosslar och hostar, är inte sjuk på nåt sätt men det vore guld om han blir av med allt en gång för alla.. Ändå gått över 3 månader med det här nu. Det löser väl sig..

Ska ta och hemlighetsmaka lite mera med min Man.. =)



Undrar vad han fick för snilleblixt här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback