hurry hurry

Det gick i ett igår. Mannen kom hem för att byta om, sen skjutsade jag tillbaka honom till ishallen. Bortamatch för honom så fullt fokus på litenman för min del. Åkte till morfar som hade förberett kaffe och bullar. Hans katt Lukas kom fram efter en stund och KRÄVDE borstning och mat hahah. Aldrig varit med om en katt som istället för att spinna när den tycker något är skönt pratar. Det lät verkligen som han sa nåt till morf-gubben varje gång han drog borsten i pälsen..
Mille behövde sova så vi drog oss hemåt, 1 timmes sovstund i bilen, körde om sjömarken och tullen, hestra och byttorp för att han skulle sova så länge som möjligt inför BVC besöket. Väl hemma var det lite mellanmål och sen ner till Inger för vägning och mätning. Visste inte att det var läkarbesök den här gången men det var väl kul att det var lite annat för en gång skull. Mille hade GÅTT NER i vikt, 200g ca och blivit 1 cm längre. Känns fel att skriva det men det går åt rätt håll =)
Hem igen för att hämta plånboken jag glömde och sen vidare till ica för en storhandling. Mille stortrivdes som vanligt med att se lite folk och sitta i kundvagnen och försöka nå allt jämte sig. Direkt hem för lite mat och sen var klockan sex. Var bara att leka en kort stund och sova som gällde för liten. Själv fick man en lång och härlig kväll alldeles för mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback