Ångest

Imorgon är det dags. Dagen jag visste skulle komma men skjutit framför mig i tankarna så länge som möjligt.
Min lilla härliga underbara Signe börjar sin inskolning.. Att jag ska tillbaka till jobb är inga problem, nästan kul att göra något annat men att pluttan ska vara på förskolan kan jag liksom inte riktigt tycka är okej. Att det redan hunnit gå 16 månader är helt ofattbart!
Det är alltså dags för en ny tid, en annan vardag och bebistiden är alltså gjord för sista gången. Känns vemodigt och ledamt samtidigt som jag uppskattar att ha en fyraåring som är så självständig och att Signe snart är där också..
Nja, jag vet inte riktigt, får våndas lite ikväll, gå till förskolan imorn och fundera lite under kvällen innan jag kan säga om det kommer bli bra eller jättebra ;)
Får se fram emot Gävlebesök på torsdag, då känns det inte lika tufft att gå in i jobbig inskolningskarusell... Äh, who am I kidding...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback