Torsdagsmys

Efter läkarbesöket svängde vi in en snabbis på Skroten-tygaffär. Blev sugen på så mycket att jag struntade i det helt och hållet haha.
Hämtade upp Mille och hem för lunch och sov. Jocke kom hem för barnmys medan jag stack till stan för fika och skvaller med bästa Malin. Passade även på att köpa lite födelsedagspresenter, mars-april är det ett gäng som fyller år!!
Signe är inne i en kram- och kläng period, man får inte sätta ner henne på golvet utan att det blir höga tjut och krokodiltårar. Man känner sig lätt handikappad med allt som ska göras under em/kvällen med bara en hand men det går det med :) ingen stress..
Snart kommer stora hjärtat hem efter träningen så jag ska väl ta och röja upp alla spår från min halvtimmes 'äter allt jag kan hitta i skåpen' stund.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback