torsdagsmys

Vaknade inatt av något som väste.. Kunde inte riktigt avgöra vad det var mellan drömmarna så fick sätta mig upp och lyssna nogrannare.. Det kom från vänster och det enda som finns däråt är vägg och spjälsäng.. Hmm.. Lyssnade rejält en gång till och jo, det kom från Mille.. Där låg han klarvaken och försökte få oss att förstå att han var ledsen och behövde lite närhet, men det kom inte fram nånting.. Stackars liten.. Det blev att sitta med honom i knät en stund tills han somnade i famnen och jag kunde lägga tillbaka honom.. Idag är det bättre men det är mest krax som kommer och inga riktiga gurglanden som det är i vanliga fall.. Vi satsar på att båda ska vara någorlunda friska till imorn för då kommer morbror Tommy och hämtar oss efter att han jobbat klart. Åka stor-bil till drega så Mille får leka lite med kusinerna och jag får komma till vuxenvärlden och ta en kopp kaffe. Mannen kommer sen på kvällen och hämtar oss när han är klar med sin arbetsdag. Mysigt!
Annars har vi haft en busig och härlig morgon, började med att bada plutten och han plaskade på för glatta livet. När pingu sen kom och gjorde honom sällskap fanns inget annat än ett leende i hans ansikte. Fick ett paket med posten idag, från Obbola.. Där i var DEN snyggaste jackan jag sett, som Mille ska få ha på sig så fort det blir lite kallare ute, MYS! Nu sover han och jag ska väl passa på att göra mig i ordning så vi kan gå på promenad i solen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback