Bästa!

Mina föräldrar är dom bästa!
Mille och jag låg på mage och tittade ut på regnet och det enda jag hade i tankarna var "inte en dag till..." Precis då knackades det lite försiktigt på dörren och där stod mamma och pappa! Dom hade läst mellan raderna i förra inlägget och bestämde sig för att komma in på en fika innan bilen skulle hämtas i U-hamn. Fika blev mackor och mys med Mille tills han somnade. När jag sen skulle ut  köket för att diska lite, stod pappa med spis-putsning i högsta hugg så då var det bara att fortsätta. Bord och stolar är numera lika rena som dom var när vi köpte dom, golvet riktigt blänker, bordet har inte en enda fläck, soffan har aldrig varit så fin som nu.... Kan inte med ord beskriva hur skönt det känns att allt är klart innan det är helg, så TACK för hjälpen!
Efter att dom åkt fortsatte vi med att bada lite med nya båtarna och myste tills lillkillen stupade ännu en gång. Så nu sover han i vagnen, UTAN hårdliften eftersom han redan vuxit ur den, och vi gör ett nytt försök med att ta oss en promenad..





Kommentarer
Postat av: Anonym

fast nu vill man ju se lite vackra tackkort på sig istället kram

2009-07-31 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback