Fika!

Temat denna torsdag är fika, fika och åter fika.. men inte mig emot, sötsaker är en del av min vardag numera.. Började dan med att traska uppför den långa backen till N och hennes ursöta dotter, det ska bli kul att följa henne och Mille när dom växer upp, förhoppningsvis får dom göra det tillsammans..
På vägen hem, som gick på halva tiden, tog vi en sväng om mataffärn och köpte en glass och fastnade i dörren.. Det är tur att det finns snälla människor för mitt i fritagandet fick Mille spelet och gapade tills halsen blev alldels hes, så den killen som hjälpte mig med vagnen körde den ända till vår dörr medan jag höll M i famnen och tröstade.. =)
Efter lite mat i magen kom ett sms från syster stor som ville ha lite sällskap och det är vi aldrig sena med, så här sitter vi med första koppen kaffe på veckor och en twistpåse.. När Mannen kommer hem ikväll efter jobben ska vi få lite besök av en gammal hockey-kompis och förhoppningsvis blir det lite sött fikabröd även där.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback