långskånk!

Lagom till sin sexveckors-dag var vi på bvc för vägning och mätning, stora lillen är 62 cm lång och 6050g tung.. Inte konstigt att man måste hitta nya sätt att hålla honom på, mina spagettiarmar är inte direkt kända för sin styrka så knepet just nu är den dåliga hållningen som gör att han halvt om halvt ligger på magen.. Vad gör man inte för sitt hjärtegryn?

Gamlamormor ringde igår, hon och isse ska in till stan idag och frågade om dom fick kika förbi och träffa Mille för första gången... Hon tillade ganska snabbt att hon tar med sig en låda av mina favoritkakor =)  mormor är härlig hon.. Så det är väl inte mer än rätt att jag sätter igång med att röja upp lite, katthår till dess förbannelse ligger på golvet, och disken riktigt skriker efter mig..



Rackarungen


Kommentarer
Postat av: Malin

världens tuffaste bild ju! :) hoppas ni har det bra borta i villastan!

Postat av: Emma

Men titta lilla (eller stora kanske man ska skriva) charmknuntten!

Underbart smil han sitter inne på.. :)

2009-06-11 @ 14:50:56
Postat av: elimi

En fråga.. Gjorde han, sekunden efter detta kortet togs, fuck you-tecknet? He he...

2009-06-11 @ 19:06:22
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: mellan

klart att han gjorde, han är ju Peps-stencool ju!! "Fucking hell" är ju även det ett bra begrepp att kunna, jag anser mig faktiskt besitta rätten att lära Mille den frasen senare. Då både Liten och Stor med tillhörande sambosar har lärt töserna en del.... =)

2009-06-11 @ 22:22:34
Postat av: Liten

förstår inte vad du pratar om mellan! =)

2009-06-12 @ 10:10:12
URL: http://lillasysterliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback