Tid!

Det är helt otroligt vad man hinner med saker nu för tiden, och varje minut av egentid är guld värd när mannen inte är hemma på dagarna. Mille är helnöjd med att sitta i sin babysitter eller ligga på sitt täcke och titta på pingusarna för sig själv att jag till och med hann laga mig min egen lunch idag! God blev den också.. Så för att hinna med lite till satte vi på parasollet på vagnen och knallade ner till stan för att gå en svängom apoteket och sen handla lite blöjor. Har till och med hunnit ligga i solen på golvet innanför franska dörrarna som stod öppet och välkomnade varje vindpust som ville in i lägenheten. Lillkillen sover snällt i sin vagn och det är väl nu jag ska passa på att ta den där välbehövliga vilan..




Kommentarer
Postat av: elimi

Lilla stora gullrumpan, jag har träningsvärk i armen efter husvisning med tillhörande lyft av barn kram mm

Postat av: Storpeps

Kärleksgoda Mille och Linn :)

2009-06-24 @ 21:05:13
URL: http://lillasysterliten.blogg.se/
Postat av: mellan

Tid? Vad är det =)



Sötisen Peps!!!

2009-06-25 @ 11:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback