Lilleman är stor!

Inatt är plutten 2 veckor, det firades idag med att gå ner till BVC för vägning och mätning.. Visst att mannen och jag är långa och att det finns att brås på i släkten men om man jämför med kusinerna i drega så är vår kille väldigt stor.. 58 cm och 4580g, jaja så länge han mår bra så är vi nöjd!

Tog en runda på stan, men bara för att köpa "busiga bebben", en första året bok som vi kan läsa sen när vi glömt hur det var med en knotting. Hann fönstershoppa lite på vägen dock och det suger i klädtarmen som planterat sig i mig.. Ska vänta lite till sen får jag handla nya jeans och en tröja så man ser okej ut åtminstone någon gång ibland sådär =)

Nu kom någon uppdatering upp på skärmen som kräver en omstart av datorn.. bäst att lyda!

Kommentarer
Postat av: Annatroll

Hej minsta kusinen!

Vilken liten gullig kille ni har! Grattis än en gång!

Kul att jag nu kan kolla in er på bloggen!

Ha det bäst, Kraaam Anna o grabbsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback