Dags att sluta växa nu Mille! =)

Vi planerar kalas för fullt. På torsdag gäller det, då blir lillkillen stor. Mina föräldrar tog med sig Mille till nygjorda lekplatsen några gator bort i söndags för att Mannen och jag skulle kunna köpa presenter i lugn och ro. Hittade en del bra grejer, unnade oss själva lite nya kläder också =)

Imorse var det dags att gå till BVC för att få ettårs-vaccin och prata av sig lite om det gångna året. Mille gått upp ett kilo på två månader och växt 4 centimeter vilket jag blev lite orolig för. Han har alltid varit stor men trodde inte han skulle växa så mycket på den här tiden. Men Inger lugnade mig och sa att Mille följer sin egen kurva som han alltid gjort och att han ser så fin ut så. När han springer runt i trädgården i sommar rusar det nog av honom ett kilo eller två. Love Inger! Hon är den bästa sköterskan man nånsin kunde be om.

På vägen hem tog vi en liten runda om Kurragömma för att hitta lite fler presenter från min Mormor till pajken. Slank ner nåra badgrejer i påsen också. Mille tycker det är det bästa som finns, att bada. Då måste hans mamma köpa lite mer sånna grejjer ;)
Efter presentshopping blev det apoteket för alvedon och miniderm. Såg fräcka plåster med Bilar på, kunde inte låta bli att köpa med dom också. Inte för att jag hoppas att han ska skada sig, men när han gör det ska han bannemej ha dom coolaste plåstren hehe.

Betala lite tråkiga räkningar nu och vänta på att Mille sovit färdigt, sen blir det nog premiär med nya badleksakerna. Jo, så får det bli.




Halllåååå? Är det någon däääär???


Gullrumpa.

 

 


Kommentarer
Postat av: soff

snygg mössa ;) jag ska börja sy igen i sommar så jag ha mössor att sälja till hösten :) bestämt . ok , pappa tvinga mig ....

2010-04-27 @ 13:02:47
Postat av: Linn

Bra där! Mille vill ha mössor i alla färger av Mosse design. Kan man även få kalla det för Fasse design kanske?? =)

Postat av: soff

ja det heter fasse för mille o mosse för svea :) vi måste hitta på ett bra namn .. använd hjärnan så det knakar , vi måste komma på nå bra !!!

2010-04-27 @ 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback