Ett lugn..

På två veckor har det infunnit sig ett lugn i familjen. Jag har börjat jobba varannan helg vilket ger mina bästa en chans till att ha riktig grabbtid ihop. Verkar vara just det som fattats, att Mille får vara själv med sin pappa och att Mannen får lite terapi-tid. Bort med alla tankar på jobb, hockey och annat trist till att bara koncentrera sig på litenman. Jag har verkligen kunnat koppla av när jag är på jobbet, kontrollmänniska nummer 1 när det gäller Mille. Bra betyg på Mannen alltså =)

Idag var vi iväg till lasarettet, Mille hade tid på öron/näsa/hals mottagning för en andra uppföljning av öroninflammationen. Den visade samma sak, att han har massor med vatten i öronen som påverkar trumhinnorna. Det blir som ett lock för öronen och även om han hör ljud så kan han inte lokalisera vart dom kommer ifrån och det måste vara ganska höga ljud.. Nu väntar vi på en kallelse att göra en tredje kontroll med läkare vilket förhoppningsvis leder till ett beslut om det behövs opereras in rör eller om det finns något annat som är bättre. Jobbig situation och blödig som jag är när det gäller mitt hjärtegryn har jag grinat varje gång jag tänker på att han kanske ska bli nedsövd och gå igenom en operation. Mellan har ringt och gett styrkekickar, jag tackar!

Om 3 veckor fyller Mille ett år.. ETT ÅR!! Mållös...




Min härliga kille.. Lite ledsen i ögat för att han inte fick kameran =)



Hemma hos gamlamorfar



Hos gamlamormor får man leka med spisen..



Tilly tok!



Tinja tok!



Eeh, Mans-tok?!



Blir en del flörtande här hemma. Gos!!


Kommentarer
Postat av: soff

storebror älskar "barbapappabordet" ;)

massor med kramar från oss till lille mille och hans blödiga mamma . allt blir bra ska du se !!!

2010-04-07 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback