Gungeligung!

Mille väckte mig imorse, "mamma mamma mamma" och kastade nappen i ansiktet på mig. Upp för att äta gröt och macka, sen tog vi på oss rejält med kläder och gick till lekplatsen längre ner på gatan. Mille fullkomligt lös av glädje när han fick fart på gungan. Efter en stund kom ett par tjejor och lekte "ketchup" på gungan jämte. Tror det gick ut på att snurra gungan runt runt runt, sen när en av dom sa ketchup så släppte den andra taget och så snurrade gungan tillbaka. Dom verkade sådär roade av sin lek men Mille kiknade av garv! Knappt jag kunde hålla mig från att börja skratta! Härliga underbara unge, vad du gör din mamma lycklig! Nästa gång ska jag komma ihåg att ha med mig kameran..



Mille fick en ny bil häromdagen, bmmmf bmmmf bmmmf låter han när han kör den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback