bvc

Ställde väckarklockan på ´alldeles för tidigt´ och kom upp en kvart efter det. Det är dags för ett besök på BVC och Mille behövde en sovstund innan det för att orka med.. Vägning, mätning och uppföljning på hörseltestet som inte riktigt gick som det skulle förra gången. Han reagerade bara på ena örat, men iom öroninflammationen skulle vi inte oroa oss, det berodde nog alldeles säkert på det. Idag är jag ändå lite nervös, för tänk om.. bara tänk om!

Resten av dagen ska vi passa på att bada och mysa massor. Ikväll ska jag träna lite och sen är det dags för vånda. Mannen ska iväg med hockeyn tidigt imorn bitti till söndagnatt.. Inga problem om det inte vore för att nästa vecka sticker dom iväg igen 4 dagar.. Så, nu har jag klagat färdigt =)




Mammas solstråle!


Kommentarer
Postat av: elimi

Hur gick det då?? På BVC??

Jag blev trött på allt och drog till Paris imorse.. men jag är tillbaka nu!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback