Fixas

Det var en låååång lördag. Mannen åkte ihop med Ch och pappa till Ängelholm för att se Rögle kriga till sig poäng. Tyvärr blev det inte så utan Brynäs kunde istället åka hem med tre pinnar. Iaf. Mille och jag tog det lugnt, myste massor och lekte med alla leksaker vi kunde hitta. Gick en liten promenad och sen hem för att fixa mat och läggning. Att ha en kväll för sig själv, heeeelt själv, är underskattat. Det var jag och Robinson för hela slanten.

Fick en liten överraskning när vi gått upp idag. Eller egentligen var det Mille som blev överraskad.. Mannen hade köpt med sig lite prylar hem till lillplutten. En hockeyklubba i miniatyr, rögle-hakklapp, Soff hade skickat med godisar till mig (=)) och sen var det nån reklamgrej som var perfekt att busa med enligt Mille. Bra start på dagen. Snart kommer pappa hit, ska hjälpa oss få upp tvn på väggen istället för att den ska stå på bänken. Mycket som behövs göras nu när Mille blivit stor och når precis allt. En liten nödlösning tills dess att det är dags att flytta.

Lilleman sover, storeman mäter och jag ska väl ta och göra mig i ordning..




Mille och kompis Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback