Stackars karln på sjunde!



Varning för PMS-kärring!

Hade hunnit glömma hur det var att ha humör som svänger för varje minut och ont överallt.. Hur lätt är det då? Här har man inte haft blod på nästan 2 år, känner mig som ett känslomässigt vrak! Värre än när man var gravid för tusan! Att vara Man i detta hemmet kan inte vara lätt just nu. Vet inte hur många avhyvlingar karln fått utan att förtjäna det minsta lilla. Dessutom får han inte ens höra en ursäkt efteråt utan han får se min rygg när jag går därifrån. Så förlåt älskling, jag är ett PMS-monster!



Vi var på Gekås igår. Dyrt, men riktigt kul när man åker med två likasinnade själar. Mille fick vara hos mormorn och morfarn hela långa dagen, vilket han inte hade det minsta ont av. Knappt att han la märke till oss när vi kom för att hämta honom, härligt. Då vet man att han haft det riktigt bra!


Nä men fan. Det släpper inte, ska ta mig en alvedon och vetepåse på magen om jag hittarn.. Fortsätter imorn med bilder och annat. 

Hejdå!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback