Att inte vilja åka "hem"..

Vi köpte lite spackel, tapetklister och annat smått och gott på vägen ut till huset igår. Räckte med att kliva in genom ytterdörren så var jag borta. Jag renoverade och tapetserade och la nytt golv och allt gick så himla lätt. Mannen fick väcka mig ett antal gånger under kvällen.. Mamma och pappa kom förbi på sina cyklar, Mille kröp runt i alla rum och upptäckte nya grejer överallt, Mannen försökte förutse projekten och var den lugna bland oss.. Och jag drömde.........

När klockan blev halvtimme efter Milles sovstund åkte vi "hem". Ville inte, verkligen inte, åka till stan och sova i en lägenhet där sängen står på vardagsrumsgolvet och halva soffan i sovrummet. Ingenting på väggarna och det enda som gör det ok just nu är att vi låtit gardinerna vara kvar..

Mille vilar middag nu, jag ska göra mig i ordning och sen drar vi till Babyproffsen för att köpa en grind till trappen i huset... =)=)=)





Kommentarer
Postat av: Malin

Vad underbart roligt!!! :) Det är ni värda och att bli skitig under fingrarna är ju så härligt :)

Postat av: elimi

Så jäkla gött! Och i September kommer vi och blir era goda grannar! Hi hi..

2010-07-06 @ 18:22:12
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback