Det var det det....

... en mycket härlig och harmoniserad midsommarhelg är snart till ända. Visst är det söndag kvar men jag jobbar så för min del tar det slut här. Det har bjudits på god mat, många skratt och fina minnen, tackar vi för!

Idag har vi fortsatt umgåtts med fam D. Åkt på en utflykt och suttit i telefon till 1177 sjukvårdsupplysningen i 45 minuter. Eftersom man inte fick nåt vettigt svar utan hänvisad till att ringa imorn igen och hoppas få jourtid hos läkare, var det bara att stoppa i sig alvedon och ipren och sen se glad ut. Jäkla tänder. Mina alltså, inte Milles.

Verkar som någon del av sällskapsresan går på tv. Mannen flinar ibland och en annan har inte en aning om vad filmen handlar om. Kanske dags att kolla igenom Stig Helmers alla filmer.. En annan dag.. Ska nog gå och hämta mig en skål sega ostbågar mmmmm...






Midsommarens absolut finaste par! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback