Fullt ös!

Vissa dagar funkar allt, andra inte. Idag var väl en sån dag kaoset tog över. Började med att Mille sov till 8.45. Det händer inte. Mellan sju och halv åtta är han inställd på, min egna lilla väckarklocka. Visserligen blev jag väldigt glad att ha fått en rejäl sömnboost men resten av grejorna på schemat blir liksom inte så bra. Mille är dock ett väldigt bra barn på det sättet, han tackade för sig redan vid tolv och vaknade vid halv två, precis som vanligt. WUNDERBAR!
Åkte till N och Joline för en kaffe och blomplockning inför midsommar. Skämtar inte när jag säger att jag höll i blommorna i ca 5 minuter och genast svullnade ögon och näsa igen. Kan man bli mer allergisk? Förstå då hur det kommer bli med sju sorters blommor under kudden en hel natt. Intressant. Direkt från N:s resident för att hämta Man och köpa lite måsten inför helgen. Ny babywatcher bland annat som jag redan testat blåsa i så jag blev hörselskadad. Tänkte inte på att man inte skulle ha andra delen så tätt mot örat.. =) Den funkar iaf! Sen vidare för att handla lite gosaker som även resten av Borås gjorde. Tur att Maxi är förståndiga nog att ha ALLA kassor öppna till skillnad från nåt annat ica vi handlade på förut...
Väl hemma var det matlagning där maizenan var slut och pastaburkarna hade eget liv, jag lovar! Flera gången flyttade dom på sig så jag missade hälla i pastan. Svordomarna flög hej vilt men mat på bordet blev det till slut. Litenman sover, Mannen snörvlar i soffan och jag ska bara.... ett litet tag till....






Kommentarer
Postat av: elimi

Millegrodan!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback