Onsdagsmys

Idag har jag världens mysigaste lille kille här hemma. Kramas och pussas för fullt. Går jag någonstans kommer han krypandes efter och skrattar. Nyss kollade vi på Snobben efter att ha badat, där var det dans-tema och Mille var inte sen att ställa sig och börja dansa. En hand över huvudet och knäa lite granna. Det är en dag där man uppskattar allt vad man har!

Om en stund ska Mille och jag ta en promenad, han ska få sova i vagnen och jag ska ta mig till läkarstationen. Eftersom tandläkaren hjälpte mig häromdan med spolning av visdomstand och det tydligen inte var allt, ska läkaren kolla om imflammationen spridit sig. Förhoppningsvis får jag pencillin eller något annat bra på öron-ont och stor körtel som ömmar. Ska väl tjata till mig något annars!

Imorn är det dags, då är huset vårt på papper. Sen blir det inte flytt förrän nästa vecka men bara att veta att det snart är dags.. Pirrar lite i magen varje gång. Äntligen kan vårt liv börja utan att behöva trängas i en tvåa.



Finaste kärlekar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Söta Mille som tar hand om mammsen med massa pussar och kramar ;)

Va härligt att ni snart kan springa barfota ute i ER trädgård!

Kram och ha en bra dag

2010-07-01 @ 10:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback