Cramers Blommor

Måste verkligen hylla Cramers Blommor i Hillared. Mamma, jag och Mille gick på en promenad med just Cramers som mål. Dom har verkligen lyft sig, hade kunnat handla alltihop men jag får vänta... några veckor till =)

Snart är det midsommarfirande, 7 sorters blommor ska ligga under min kudde innan dagen är slut. Sen att jag kommer se ut som en svullen röd köttbulle dan efter det skiter jag i. Midsommarstång ska kläs och god mat lagas, härliga vänner och en och annan drink däremellan, kan det bli bättre? Tveksamt.

Först är det dock kalas, pappa fyllde några år över 50 i måndags och det ska firas.

Bjuder på lite Mille-bilder från Gävle.

 



Matpaus.



På väg mot studsmatten.



Äta sig lite mellis innan hemgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback